Sunday, June 16, 2013

~sanah helwah~ ^_^

assalamualaikum..

hye..


sanah helwah ^_^ selamat hari lahir ke-25 kepada kakak aku..

"Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kakak aku.. Allah selamatkan kamu.. :) sekian terima kasih"  

hahaha.. sebenarnya.. semalam hari jadi kakak aku.. hari ni.. 16th June adalah birthday my mom ^_^ 

sanah helwah juga untuk mak!!!! ^_^ sweet 55..  (^^,)  

so.. meh kite nyanyi sekali lagi.. music please.... :) 

"Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan mak saya.. Allah selamatkan kamu.. :) "  

mekasih2 sebab tolong nyanyi.. ^_^ 

tapi.. kek yg kat atas tu my sis punya.. (ehh tibe2 rasa cantik lak gambar kek tu aku snap.. mcm kek anniversary) hehehehehe.... hurm.. kek mak esok lah ye.. itu pun kalau ada rezki lah.. sbb kek dalam peti pun tak habis lagi.. hehehehe.. tu lah.. selalunya sambut sekali dua2 birthday ni.. tapi taun ni lain sket.. hehehhe sebenarnya aku excited nk tggu hadiah ape abah nak bagi kat mak.. hahahhaa jgn men2.. my dad tu silence romantic orangnya.. hahahhahaha.... nampak je muka garang. hahahhaha 

tapi.. suk umah takde orang la.. mak ngan abah balik kampung.. cicin tunang. hurm.. kenapa lah.. time birthday mak aku juga.. baru ngat nak sambut ngan family.. takpelah.. dah jodoh dia 16 june nk wat gane.. semoga berjalan lancarlah semuanya.. tapi kami adik beradik tak ikut pun.. 

mak kata ni urusan orang tua2.. so budak2 duk umah je.. lagipun kak long keje.. cik nak exam.. mak kata kalau nak ikut kena rajin2kan diri duduk dapur.. kalau tak nanti atok2 kat kampung tu mengata.. hahahha ala mak.. mak tak suruh pun kitorang memang akan ke dapur juga.. cool okay.. hahahhaha... tapi mmg pedas pun kadang2 mulut atok2 tuh.. setiap kali borak mesti kena punyalah. mentang2 kami tak pandai ngorok jowo.. hahhahahaha (betul ke ape aku cakap nih?) 

hurm.. sebenarnya.. ada sesuatu yang buat aku pilu sangat hari ni.. sebak.. suma ada bercampur jadi satu.. nak cerita ke?? 

i really need someone to talk with.. but i wonder who?? who willing to hear me.. sape yang aku boleh sentiasa cari bila memerlukan?? 

fikir punya fikir.. i'm stuck here.. pahit untuk mengaku.. tapi aku kena mengaku dan sedar yang.. i've no bestfriend.. i've no one to share everything.. :'( 

rasa macam nak cari hannah.. tapi.. aku fikir.. dia nak exam tak lama lagi.. sekarang msti tengah bz dgn test dan assgnment 

rasa macam nak cari kela.. tapi.. kela sekarang tengah praktikal.. balik mesti dah penat.. 

rasa macam nak cari echa.. tapi.. hurm.. echa pun dah boring kot asik dengar cite yang sama dari aku.. kesian dia 

rasa macam nak cari alid.. tapi.. naluri aku kuat cakap jangan cari alid.. alid memang always available.. tapi bukan dia orangnya yang patut aku cari 

last.. azhim.. hurm.. azhim memang okay kalau buat sembang.. tapi aku segan gak la ngan die.. aku ni lebih prefer bercerita pada perempuan sebenarnya.. lelaki?? hurm.. scary.. hahhaha.. trauma dengan lelaki 

lastly.. aku mcm ni juga.. takpelah.. pendam sendiri je lah.. ^_^ sakit memang sakit.. tapi.. selagi boleh tahan.. aku tahanlah ye.. hurm.. bye2 


No comments:

Post a Comment