Wednesday, June 12, 2013

final exam fever..... OVER!!!! yeeeehaaaaaa (^^,)

assalamualaikum..

hye..

alhamdulillah.. final exam aku dah habis.. hari ni last paper aku untuk semester ni.. alhamdulillah juga suma urusan Allah permudahkan.. Allah tolong..

** hadiah hadi selamat dipos
** baju untuk kawan firdaus selamat dipos
** urusan balut hadiah pun dipermudahkan.. wlupun kena charge rm5. aku mintak tlg balut jaa pun.. tp   takpaa lah sbb aku mmg malas pun tadi
** urusan pos laju pun dipermudahkan.. kakak tu yang panggil aku ke kaunter dan die ckp nanti datang semula tak payah beratur. terus je bagi kat abang yang jaga kaunter.. alhamdulillah.. klu tak lama la aku kena que.. barisan nya pun panjang boleh tahan..
** alhamdulillah project matlab dah 99% siap.. sbb aku baru sedar ada satu page aku tercicir.. :) inn shaa Allah malam ni aku settlekan.. thanks to Chui Fen  hehehehe.. sapa ni?? haa nanti aku buat satu entry khas untuk cerita pasal member2 aku termasuklah chui fen ^_^ wait haaaa......
** alhamdulillah hari ni stor tgkt 2 buka.. semalam tak buka so aku ingat dah penuh.. aku dah risau dah nk kena angkut pi naek stor tgkat 4
** alhamdulillah aku tak payah beli sticker pun.. kila bagi 3, dila bagi 1.. yg len2 aku campak je tanpa sticker. hehehhehe tawakal jaa lah.. klu kena campak keluar.. tu naman bukan rezeki(amboih.. positif sungguh.. ke pemalas??)
** alhamdulillah tadi call maju express dia kata esuk nya tiket masih available dan masih banyak kosong.. sekarang aku cuma berdoa semoga dipermudahkan segala urusan balik kampung aku esuk.. aminn.. ^_^

so.... malam ni.. yeay.. alhamdulillah.. baru dapat rasa relax nya otak.. heaven nyaa rasaa.... mcm tak caye je aku dah boleh men game tanpa perlu fikirkan pasal stdy. hehehehhehe.. ya Allah.. tolonglah bagi aku menang.. kalau menang ni.. aku janji aku jadi budak baik sikit.. hehhehe.. xdaa lah. men2 jaa.... (tapi nak menang juga.. )


haishhh aku tengok gambar baby ni menguap.. dengan aku2 skali menguap haa.... i'm soooo tired + sleepy....

hurm.. semalam dapat tdo 1 jam setengah je.. aku stay up smpi kul3.. maybe dah overdose kut so aku try utk tdo mcm mana style pun tetap tak mau lelap. last2 kul 5 lebih baru dapat lelap mata ni.. aku cepat addicted la.. tu la problemnyaa.. tadi masa jawab exam aku rasa mcm nak collapse pun ada sebenarnya.. slalunya kalau dah critical aku boleh je nak speed up kelajuan tangan aku ni untuk menulis. tapi tadi tak boleh la.. tak boleh nak speed up langsung.. rasa berpusing2 je pale otak ni.. tu yang aku buat slow2.. daripada aku tak dapat jawab sume bek aku buat slow2.. dan disebabkan tu juga lah aku tak sempat jawab satu solan setengah tadi. :'( tapi.. apa pun.. benda dah lepas.. alhamdulillah..

tadi tengok carry mark DE baru keluar kat elearning.. huuuuu tak seronok lahh.. just got 32.7/50 alhamdulillah.. but felt like.. i'm LOSER .. hurm.. kenapa aku jadi mcm ni.. kenapa? tak payah tanya kenapa lah.. aku kecewa bukan sebab aku dah berusaha.. aku kecewa sebab aku memang berusaha.. tapi berusaha last minute.. jadi.. ini hasilnya.. aku bersyukur lah.. syukur daripada dapat lebih teruk.. ada yang dapat lebih rendah.. aku bersyukur dengan apa yang aku ada walaupun aku rasa..... arghhhhh why i'm so stupid!! dak2 klas aku tu sume pattern2 yang slalu dapat highest2 mark je sume.. tu yang aku rasa loser sangat tu.. tapi tak sedar diri tak mau stdy.. padan la muka.. hurm.. tp aku tengah berusaha utk naikkan markah.. hehehhe.. sbb madam letak assgnment aku kosong padahal semalas2 aku stdy.. tak penah lagi aku tak hantar assgnment.. so tadi madam ckp nanti dia cek semula.. hopefully ada perubahan.. dapat nek sikit pun jadilah.. semoga Allah perkenankan.. bagi lembut sket hati madam.. hehehhehe.. amin..

okay.. nak berkhidmat diri dulu.. daaaa......


No comments:

Post a Comment