Sunday, June 09, 2013

BERTUNANG?????


assalamualaikum..

hye..

cicin dah nak tunang????!!!!!! hohohohohoho.. hell no.....

wahhhhh cepat betul.. cicin tu sepupu aku.. sebaya aku.. baru aritu kakak die tunang.. skrg cicin pun nk tunang dah.. gilo laju sepupu2 aku ni..

tiba2 aku rasa tergamam + terkezut + hurm.. tercabar cket pun ada gak..

tapi.. klu nak fikir tercabar.. bila aku fikirkan perasaan kakak2 aku yang belum kahwin.. so perasaan jeles + tercabar tu hilang sket la..

i'm still young okay..

haiiii.. selamat bertunanglah sepupu ku.. aku punye terkejut elok aku siap2 nak gi toilet sakit perut.. terus terduduk haa depan laptop.. update blog dulu. hahahhahaha.. terbantut sakit perut aku. tu baru sepupu aku yang tunang.. klu aku? pengsan terus agaknya. hahahahha

well dgr kata majlis tunangnya inn shaa Allah 16 june ni.. semoga Allah permudahkan segala urusannya.. amin.. dan.. 16 june tu birthday mak gua.. hurm.. nk bagi hadiah apa tak taw.. taun lepas sbb tak cukup duit tak dapat bagi hadiah.. taun ni.. inn shaa Allah boleh bagi hadiah.. hehehhee.. thanks to my dad!! mekasih abah.. bank in duit belanja.. sebelum aku sempat mintak pun.. hehehehehhehe.. ^_^ okay.. nak sambung baca TITAS.. daa....

No comments:

Post a Comment