Friday, June 14, 2013

~home sweet home~ ^_^

assalamualaikum....

hye. ^_^

alhamdulillah.. finally i'm already at home ^_^ yeehaaaaa... hehehhehe

semalam lagi dah sampai umah sbnrnya.. tapi baru hari ni rajin sket nak update.. besalah.. klu dah bungkus2 barang masuk dalam beg.. memang tak rajin la aku nak unpack semata2 untuk keluarkan laptop comel ni. ni pun.. aku sedaya upaya keluarkan juga.. hehehhehe demi mu blog :P

penatnya.. dengan 4 beg aku bawak balik.. just imagine.. first time ni aku buat mcm ni.. tiba2 rasa macam malas nak susahkan mak dan abah kena turun JB semata2 untuk jemput aku. dah macam minah endon dah berbondong2 bawak beg.. endon pun endon lah.. uiii kalau la ada laki nak kat aku tu memang betul2 ikhlas tuh. hhahahhahaha....

disebabkan nak balik punya pasal.. habis paper vibration kelmarin aku terus stay kat arked dengan Fenn untuk siapkan programming nye project. then balik bilik terus pack barang angkut g stor tingkat atas. nasib bek tingkat dua je.. klu tingkat 4 memang syahid la aku di tangga bersama kotak2.. hehehehehe.. aku dengan tak makan ape2 dari pagi duk angkut2 kotak + buku2.. bajet macam kuat sangat la kan.. well.. hehehhehe ni penangan main dumbell sebelum ni kut. so semua kotak berjaya dipindahkan.. memangla aku tak rasa ape.. penat pun tak.. tapi.. effect kat aku ni memang lambat sket.. hari ni baru aku rasa.. sengal2 tulang aku ni haa..

ok tutup cite..

tadi aku tergerak nak cek carry mark untuk DE lagi skali.. alhamdulillah.. madam dah key in markah untuk assgnment hari tu.. so alhamdulillah naik lah sikit markah. dari 32.7 naik la jadi 35.1/50. walaupun tak above 40 aku dah syukur alhamdulillah sangat dah.. sekurang2nya ada peningkatan sikit.. kalau aku buat tak tau je.. tak cek kat elearning.. nanti markah aku kekal 32. alhamdulillah digerakkan hati untuk cek.. aku sekarang ni berdebar2 tunggu senarai tampal untuk solid.. huuuuu student dr. yunan suma dah dapat senarai tampal dorang.. aku cuak dah ni.. takut lah.. dorang kata kelas dorang takde yang dapat A. Tam yang dapat 4 flat sem lepas pun just got B for solidII. aku ni? lagi la teruk agaknya.. Dr.Amran.. tolong jangan bagi saya teruk2.. nak A.. :'( nak A+ :'( tak maw B,C,D,E,F.. owh God.. please3........


No comments:

Post a Comment