Monday, June 03, 2013

DE Ohhh DE

assalamualaikum.. 

evening.. 

houh.. stress.... ni ha.. benda alah ni la yang wat aku stress.. 





tapi.. stress ke?? actually bukan stress sbb kira2.. i do love calculation.. and always love calculation.. aku bukan stress tapi rasa nak muntah je.. mual sume ade.. 

hehehehe.. tapi padan la dengan muka aku pun.. aku ada gap 7 hari babe!! 7 hari.. tapi 4 hari yang pertama aku biarkan berlalu mcm tu je.. bahagia betul hidup aku. hahahhahaha...... 

aku kan 'last minute' person.. tak payah la beria nk bagi tempoh stdy lama2.. mmg takde nye aku nk buka buku awal2.. tapi.. ini lah kesan dan akibatnya.. padan muko aku.. non-stop duk ngadap DE dari pagi.. ni pun aku stop juga sbb rasa nk muntah dah tengok isinya. kena rest sat.. 

ceh.. takda stdy week bising2.. dah bagi gap panjang ini pula yg aku buat.. memang la manusia.. tak reti bersyukur!! hahahhaha aku la tu.. :P 

hurm.. nanti malam sambung semula.. sekarang.. nak bermanja2 dengan tilam dulu.. hehhehehehe.. sian tilam kena tinggal dari pagi.. okay.. nanti lepas exam DE aku muncul lagi dgn entry baru ye.. just wait n see.. sama ada aku akan menangis.. atau relax.. atau.. mcm biasa je.. tapi aku takut la klu jawapan nya yg first tu.. hurm.. harap2 dipermudahkan semuanya.. amin.. 

No comments:

Post a Comment