Tuesday, June 04, 2013

blurr seketika

assalamualaikum..

evening..




haaaa..... alhamdulillah habis dah DE.. perghh gilaa kentang.. bukan setakat kentang yg gila.. dengan aku2 skali 'tergila' sekejap.. bukan main lagi soalan nye.. 

ce teka aku dapat jawab tak?? 

hahhaha.. tgk gambar tersengih mcm tu bajet mcm confident full mark je kan.. ni snap before paper tadi.. tp upload lepas habis paper. 

hurm.. awat la buat soalan susah sangat.. naik biol dah pale otak aku.. senget sekejap.. 

6 soalan 3 jam.. klu 6 soalan tu mmg 6 je okay gak.. ini 6 soalan.. tapi 1 soalan ada 3 4 anak2 dia.. beranak tak reti sikit2.. masing2 beranak banyak2.. dah la markah banyak2 sume.. aku nk ke toilet pun ku tahan jebat.. .. 

lastly msg abah.. 

"soalan susah..... :'( " 

"aikk..... jawab je asalkan penohh.. dapat markah kesiann" 

hahahhaha bagus tul pemikiran abah.. sama mcm pemikiran aku.. hurm.. ape pun.. i've done my best.. best lah sangat.. stdy pun last minute.. hahahhaha.... teruk la.. 

sampai cnie dulu cerita aku.. to be continued.. 



No comments:

Post a Comment