Wednesday, June 05, 2013

abah~mak~diperantauan

assalamualaikum..

selamat malam.. yang tak berapa nak malam lagi.. hehe

semalam abah hantar gambar kat whatsapp.. so tugas aku sekarang.. saja nak share.. kalau ada yang sudi nak tengok lah.. :) xmau tgk pun.. kena tgk juga hehehhehehehe

yeay.. abah & mak saya.. :) 

mak lagi.. :) 

JABAL RAHMAH-tempat pertemuan Adam & Hawa 

tempat naik unta :) 

mak saya.. :) 

PERKUBURAN BAQI PARA SYUHADA

abah kat masjid 

Perjanjian Hudaibiyah-Nabi Muhammad saw diracun tapi mukjizat Nabi air dari jari baginda jadi penawar kepada racun tu 

abah saya :)

rumah kelahiran Nabi Muhammad saw 

otw nak gi masjid 

di ladang unta 

maqam Siti Khadijah 

depan pintu utama masjid 

okay.. setakat ni.. ini jek gambar yang abah bagi.. okay la.. buat hantar khabar kat anak3.. kitorang ni first time abah ngn mak gi jauh ni.. nasib bek aku kat JB.. klu kat umah dah menangis dah agaknya.. sunyi kot.. 

:) 

nanti klu ada lagi.. kite post lagi ye.. :) tata 

No comments:

Post a Comment